Ouderraad

De Ouderraad van de Griftschool is een team van enthousiaste ouders, die samen met de leerkrachten, helpen met het organiseren van allerlei activiteiten voor de leerlingen. Denk hierbij aan het traditionele Paaseieren zoeken met alle klassen bij het Henschotermeer, de Sinterklaasviering, het Kerstfeest, de Koningsspelen en nog vele andere activiteiten rondom de school, zoals onder andere de Avondvierdaagse.
Vanuit de Ouderraad is er ook een Versiercommissie die het hele jaar door zorgt voor de sfeer en feestelijke aankleding in de school. In de periode van Sinterklaas en Kerst, maar ook bij de wisseling van de jaargetijden zorgen zij voor een mooie versiering!
Allemaal leuke activiteiten om te organiseren vanuit een team waar we elkaar helpen met de voorbereidingen en op de dag van de activiteit zelf.
Wij zijn altijd op zoek naar ouders die zich mede willen inzetten voor de school en de leerlingen. Lijkt het je wat? Spreek dan één van de leden van de Ouderraad aan of stuur een mailtje met je gegevens naar ouderraad@griftschool.nl en dan nemen wij contact met je op.